Huomionosoituksia

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Salotuvan läävän kengitystä rahoittaneelle Inkeri Lehmusjärvelle ja väistyvälle rieskaemännälle ojennettiin Joutsenon kotiseutuyhdistyksen standaarit. Myrskypatsasreliefi annettiin Kalevi Ikoselle, joka lausahduksellaan käynnisti Joutsenon pitäjähankkeen. Viirit luovutti kotiseutuyhdistyksen puheenjohtaja Satu Putkisalo, reliefin Lions Club Joutsenon presidentti Teppo Viitikko.

Avainsanoja: Inkeri Lehmusjärvi, Terttu Ahonen, Satu Putkisalo, Teppo Viitikko, Pekka Lukkari, Kalevi Ikonen, standaari, reliefi, myrskypatsas

Joutsenon Naislaulajat

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Joutsenon Naislaulajat johtajanaan Eeva Siljander esittivät laulut Lauantai-ilta, Vie minut ja Laulua elämä soi.

Avainsanoja: naislaulajat, kuorolaulu

Juhlayleisöä

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Yleisö viihtyi aurinkoisessa säässä.

Avainsanoja: yleisö, Joutsenon tori, Joutseno-päivät

Marttakahvio

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Kahviosta ja kutsuvieraiden kahvituksesta huolehtivat perinteiseen tapaan joutsenolaiset martat, työvuorossa Anneli Kymäläinen, Tuulikki Lankinen, Marja Lukkari ja Tuula Mattinen.

Avainsanoja: martat, kahvitus, marttakahvila

Riemuylioppilaat

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Joutsenon lukion ylioppilaat vuosimallia 1969 esittivät Ilmari Savosen säveltämän ja Saara Sillanpään sanoittaman Joutsenon laulun.

Avainsanoja: Joutsenon laulu, riemuylioppilas