Joutsenoaiheisia mukeja

Tee Se Joutsenossa -aiheinen muki.

- Kädenjälkitalo, Välitie 21, avoinna torstaisin klo 10-14.

- Joutsenon K-Supermarket Piranasta, Keskuskatu 4, Joutseno yhdistyksen tuotehyllystä.

Suoramyynti 18 e kpl Joutsenon kotiseutuyhdistyksen pop-up myyntipisteistä erilaisista tapahtumista kuten Joutseno-päivät elokuussa ja joulumyyjäisistä seurakuntatalossa.

IFOLOR SUOSITTELEE KUVAMUKILLE KÄSINPESUA.

Joutsenon väen asuja -muki, Severin Falkmanin piirrosten mukaan n. 1885. Kaksi eri aihetta, toisessa kuvat kokonaisena, toisessa osaupotuksina.

- Kädenjälkitalo, Välitie 21, avoinna torstaisin klo 10-14.

Voimaa on Joutseno -muki.

- Kädenjälkitalo, Välitie 21, avoinna torstaisin klo 10-14.

- Mikäli haluaamaasi mukia ei ole juuri saatavilla ota yhteys: joutsenon.kotiseutuyhdistys @gmail.com

Joutsenon Revinnäinen -muki.