Rieskaemäntä esittäytyy

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Sivuvaunun katto avautuu ja rieskaemännän henkilöllisyys paljastuu. Tuulahan se siinä Jouko Nikamaa ottaa uuden nimikkohenkilön vastaan.

Avainsanoja: rieskaemäntä, sivuvaunu

Essu uudelle rieskaemännälle

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Väistyvä rieskaemäntä Terttu Ahonen puki esiliinan seuraajansa Tuula Partasen ylle. Tulentalloja Matti Ahvonen ja pääjuhlan juontaja Pekka Lukkari seuraavat.

Avainsanoja: essu, pukeminen, rieskaemäntä, Tuula Partanen

Rieskaemännän leivonta

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Terttu Ahonen "leipoi" seuraajansa Tuula Partasen rieskaemännäksi. Pekka Lukkari ja Matti Ahvonen varmistavat, ettei leivottava pääse karkuun.

Avainsanoja: leivinlapio, perinne, rieskaemäntä

Naapuripitäjien tervehdykset

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Naapuripitäjien nimikkohenkilöistä onnitteluvuorossa Ruokolahden Eukko Sirpa Monto, vuoroa odottamassa Ruokolahden Äijä Väinö Lifländer ja Imatran Inkeri Tuula Rahkonen.

Avainsanoja: kutsuvieraat, nimikkohenkilöt, naapuripitäjät

Tervehdys Lemiltä

Lisätty: 15 Elokuu 2019

Kuvaus: Lemin kotiseutuyhdistyksen tervehdyksen 380-vuotisuutta juhlivalle pitäjälle ja uudelle rieskaemännälle toi yhdistyksen puheenjohtaja Heikki Haiko.

Avainsanoja: Lemin kotiseutuyhdistys, tervehdys